reklama

Ako mi televízny seriál nabúral poznanie

Nie som priaznivec nekonečna, teda ani našich TV seriálov, typu Panelák, Ordinácia ... ale fakt, ma v posledne mnou videným dielom práve v tomto poslednom (slovo ostatné mi nejde cez uši) som sa čosi dozvedela. Podotýkam, nedopozerám ani jeden z týchto vynálezov našich TV dokonca, resp. ani daný diel, lebo to „dokonca" je v nevidomosti, teda v nedohľadne. Ale, predsa len o tom, čo chcem písať, o tom, čo rozmýšľam. Že vraj...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: ... moje)

Plasty, resp. tie naše rôzne umelohmotné obaly od plastových fliaš používaných pre tých najmenších, fľaše pre kojencov, rôzne dózy na potraviny a všetko, čo je vyrobené na báze plastov, teda umelohmotnosti a prichádzame s tým do styku, premieňa sa v tele človeka okrem iného na estrogény. A to je úplne jedno, či ide o telo muža alebo ženy. Aspoň takto som to ja „kúpila" v poslednej Ordinácii ...

Človek uvažuje, rozmýšľa. A čo keď je na tom kus pravdy? Veď sa pozrime na našu omladinu a vidíme, že už 6-ročné babenky sa správajú ako v minulosti 9-10 ročné, že tie desaťročné mnohé už pravidelne menštruujú, že v dvanástich dievky nosia podprsenky a všetky druhotné pohlavné znaky sú už u nich plne vyvinuté. Nehovoriac o tom, že im mozog odmieta hru na maminku s bábikou v kočíku, ale skôr ich navádza na hru mamina a ocino večer v posteli. Skrátka, nie je výnimkou, že záujem o sex je u nich dominantný a mnohé majú s ním aj praktické skúsenosti. Že by sa pod toto podpísal práve estrogén z plastov?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naše 40-tničky, či ženy nad 50-tkou vyzerajú celkom pohľadne (nemyslím tým iba ženy na Slovensku). Ak odmietneme hormonálnu liečbu pri prechode a zásahy plastického chirurga, vychádza mi z toho, že žena dostáva do tela i po prechode dostatok hormónov, resp. čosi, čo v nej vyrába tak pre ňu prepotrebný estrogén a preto tie naše ženy sú krajšie, žijú dlhšie, majú čoraz väčší sexuálny apetít a silu nielen žiť, ale aj pracovať aj po 60-tke. OK!!!

Ale čo tí naši muži? Pre nich je estrogén istou dávkou jedu, ak ho majú priveľa. Znamená to úbytok až definitívnu stratu spermií, t.j. neplodnosť. A tých prípadov hrozivo pribúda. Že by to boli práve plasty, ktoré nám bránia rozmnožovať sa?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Učitelia bijú na poplach. Nikdy v minulosti nebolo toľko detí s hyperaktivitou, s ADHD, s „diskami" všetkých druhov, s agresivitou, atď. Naozaj nebolo, alebo sme zabudli, akí sme boli? Ak to naozaj nebolo, je možné, že príčinou sú plasty a reakcia živých organizmov, vrátane človeka, na jedy, ktoré z nich spolu s potravou konzumujeme?

Nikto z nás to nevyrieši. Ani na Slovensku, ani vo svete. Vrátiť sa skleneným obalom je skrátka zrejme nemožné. Znamenalo by to zmeniť technológiu výroby výrobkov i obalov, potom prácnosť prepravy, skladovania, atď. Takže ... verme, čomu chceme. Že máme v sebe viac hormónov (i tých nežiaducich) ako je pre náš organizmus zdravé. Kto chce, nech verí tomu, že tento konzumný spôsob života jemu neublíži. Ja už tomu neverím. Naozaj nie je únosné, aby človek nemal šancu výberu, ale musel brať to, čo je? A vôbec, všetko, naozaj všetko je otázkou financií a návrat ku sklu, ku kartónom, či papierovým vreckám, ev. plechovým kanvičkám na mlieko, to všetko sú financie a tie mnohé mamy nemajú. Takže ...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ordináciu ... bojím sa, že zase budem o čosi múdrejšia a zároveň začnem odmietať všetko, čo je plastovej fľaše, či fólie. Takže... toto poznanie je jeden z dôvodov, prečo neodporúčam pozerať daný seriál! Poznáte aj iné dôvody?

Eva Fulajtárová

Eva Fulajtárová

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj som filantrop, sociálne orientovaná a nadovšetko si cením možnosť slobodne sa rozhodnúť ... Zoznam autorových rubrík:  ... čo sa ma bytostne dotýkaKniha a jaNezaradené2- (dva mínus)Rozhodnut銍ASTIE SI TYPacientska advokácia/dôverníctObyčajné, ale s pomlčkoumôžem? Môžem, som naša VikinkaVšetkýmSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu