reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Fulajtárová

Eva Fulajtárová

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj som filantrop, sociálne orientovaná a nadovšetko si cením možnosť slobodne sa rozhodnúť ... Zoznam autorových rubrík:  ... čo sa ma bytostne dotýkaKniha a jaNezaradené2- (dva mínus)Rozhodnut銍ASTIE SI TYPacientska advokácia/dôverníctObyčajné, ale s pomlčkoumôžem? Môžem, som naša VikinkaVšetkýmSúkromné

reklama

Kniha a ja

Farárova milenka

Eva Fulajtárová

Farárova milenka

Nie je to iba pomenovanie ženy, ktorá udržuje intímny vzťah s kňazom. Táto skutočnosť by ma až tak neoslovila, lebo takých žien... ajjajáj...  Že celibát je v podstate dobre utajená sexualita a že nemá s láskou nič spoločné, že spoločným menovateľom všetkých aktivít pána farára je sex ...

  • 21. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 11 148x
  • 231
Moje zóny 70-tych rokov a neskôr

Eva Fulajtárová

Moje zóny 70-tych rokov a neskôr

V roku 1968, kedy sa začína odvíjať dej Banášovej knihy, som mala necelých 16-násť rokov, rok povinného smútku v čiernom za otcom a chuť, zvečniť dané okamihy navždy pre moje deti, detí mojich detí, atď. Ale... Napriek tomu, že som si už necelý rok, presne od okamihu smrti nášho otca začala viesť denník, denníček, moje vnúčatá ho čítať nebudú. Skončil v roku 2001 v ohni na záhrade. Spálila som ho. Zdal sa mi celkom nudný, nezaujímavý a jediné, čo na ňom bola iné ako v bežnom denníčku, boli kocky miesto riadok a bol to v podstate zápiskový blok. Neskôr k nemu pribudli ďalšie 2-3 zošity a obsah v nich sa mi zdal príliš zastaralý, archaický. Vôbec nie zaujímavý, takže skončil iba tak pri pálení záhradného odpadu - ako podpora horenia.

  • 11. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 174x
  • 2
Banášove zóny

Eva Fulajtárová

Banášove zóny

Tých banášovych zón nadšenia bolo tiež niekoľko a pri čítaní jeho práce Zóna nadšenia sa vcucli do jednej, tej knižnej. V porovnaní s tými mojimi, tie jeho sú akési zaujímavejšie, pútavejšie; možno preto, že ich mám pred sebou v tlačenej forme.

  • 10. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 109x
  • 3
Áno pre Samka

Eva Fulajtárová

Áno pre Samka

Rétorika tohto autora je svojbytná, originálna a ... mnohí ju zavrhujú, mnohí sa z nej smejú, iní vôbec nekomentujú. Je taká, aká je - aký je samotný Samko Tále.

  • 27. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 7
Knihy a ... ja

Eva Fulajtárová

Knihy a ... ja

Lásky, priatelia, známi? - aj ... ale predovšetkým knihy Tie, ktoré majú dušu, ktoré vedia rozprávať, ktoré pomáhajú žiť.

  • 19. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 000x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu