reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Fulajtárová

Eva Fulajtárová

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj som filantrop, sociálne orientovaná a nadovšetko si cením možnosť slobodne sa rozhodnúť ... Zoznam autorových rubrík:  ... čo sa ma bytostne dotýkaKniha a jaNezaradené2- (dva mínus)Rozhodnut銍ASTIE SI TYPacientska advokácia/dôverníctObyčajné, ale s pomlčkoumôžem? Môžem, som naša VikinkaVšetkýmSúkromné

reklama

2- (dva mínus)

Keď práca (ne)teší

Eva Fulajtárová

Keď práca (ne)teší

K tomuto príspevku ma inšpirovala ponuka voľných pracovných miest zverejnených na internete v našom regióne. Nie je ich veľa, oproti minulosti poskromne. Ale v porovnaní s inými mestami, je zrejmé, že pracovné miesta u nás ešte sú. A zvyčajne práve tieto publikované, sú dlhodobo neobsadené.  Možno sa človek opýta, prečo?

  • 6. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 612x
  • 3
Ako mi televízny seriál nabúral poznanie

Eva Fulajtárová

Ako mi televízny seriál nabúral poznanie

Nie som priaznivec nekonečna, teda ani našich TV seriálov, typu Panelák, Ordinácia ... ale fakt, ma v posledne mnou videným dielom práve v tomto poslednom (slovo ostatné mi nejde cez uši) som sa čosi dozvedela. Podotýkam, nedopozerám ani jeden z týchto vynálezov našich TV dokonca, resp. ani daný diel, lebo to „dokonca" je v nevidomosti, teda v nedohľadne. Ale, predsa len o tom, čo chcem písať, o tom, čo rozmýšľam. Že vraj...

  • 18. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 545x
  • 2
Litera zákona

Eva Fulajtárová

Litera zákona

Zákon o rodine, konkrétne § 66 prejednáva povinnosť detí postarať sa o svojich rodičov, keď sú oni na túto pomoc odkázaní. Určite každý prípad je iný, osobitý a ...

  • 7. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 732x
  • 3
Morálka a zákon

Eva Fulajtárová

Morálka a zákon

Má rodič právo právnym spôsobom vzdať sa svojho dospelého dieťaťa? Zákon o rodine to nerieši. Podľa neho je dieťaťom osoba neplnoletá vo veku do 18-násť rokov, alebo dospelý človek, ktorý študuje. Právo pozná ešte jednu definíciu, že dospelý, nezamestnaný človek vo veku nad 18-násť do 25 rokov kým nepracuje, alebo nemá žiaden príjem, rodič je povinný postarať sa o jeho potreby. Takáto plnoletá osoba nemá nárok na žiadne dávky v nezamestnanosti, kým nie je zdravotne postihnutá.

  • 7. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 133x
  • 17
Úlohu hosťky v mužskom prestrojení zahrá známy celebrit...

Eva Fulajtárová

Úlohu hosťky v mužskom prestrojení zahrá známy celebrit...

Vraj, o podobné problémy sa zaujíma naozaj len ten, kto sa nudí, alebo kto nemá čo robiť. Takže, milí páni učitelia, učiteľky – slovenčinári, ono je úžasné, keď niekto berie plat preto, že sa nudí, alebo je to takto? ...  stretnú sa dvaja jazykovedci a rozprávajú sa: vymysli čosi strašnejšie ako návšteva mojej svokry! Druhý: - mám to:  h o s ť k a !!!

  • 28. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 331x
  • 31
reklama
Ne... Róm?

Eva Fulajtárová

Ne... Róm?

Dúfam len, že svojím príspevkom sa nikoho nedotknem jeho cti, lebo to by som naozaj nechcela. V prípade, že to tak niekto bude cítiť, prosím, ospravedlňujem sa.

  • 16. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 532x
  • 18
Veci, veci, vecičky ...

Eva Fulajtárová

Veci, veci, vecičky ...

Človek, keď sa narodí je obklopený veľkou spústou vecí. Hlavne tými, ktoré rodina pripravila dopredu, kvôli nemu a pre neho. Bolo to tak v sedemdesiatych rokoch, keď sa rodili moje deti a nič sa v tom nezmenilo ani dnes, keď sa rodia moje vnúčatká. Kde to dovoľujú bytové priestory, dieťa od narodenia má aj svoju izbu, mnohé sa delia o miesto spolu s ostatnými členmi rodiny.

  • 21. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 980x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu