reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Fulajtárová

Eva Fulajtárová

Bloger 
  • Počet článkov:  99
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vraj som filantrop, sociálne orientovaná a nadovšetko si cením možnosť slobodne sa rozhodnúť ... Zoznam autorových rubrík:  ... čo sa ma bytostne dotýkaKniha a jaNezaradené2- (dva mínus)Rozhodnut銍ASTIE SI TYPacientska advokácia/dôverníctObyčajné, ale s pomlčkoumôžem? Môžem, som naša VikinkaVšetkýmSúkromné

reklama

môžem? Môžem, som naša Vikinka

Aj pes má svoju hrdosť, vážení...

Eva Fulajtárová

Aj pes má svoju hrdosť, vážení...

Takže raz, keď som mala práve veľmi dobrú náladu a chcelo sa mi komunikovať s okoloidúcimi, ktosi na mňa strašne začal kričať a myslela si tá osoba, lebo to bola mamina, že ma prekričí. No kdeže, to ste ma ešte nepočuli brechať. Nikto na mňa nemá, keď brešem preto, že mám radosť.

  • 31. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Vianoce? - ďakujem, nemusím!!!

Eva Fulajtárová

Vianoce? - ďakujem, nemusím!!!

Vraj už čoskoro zase budú Vianoce. A ja sa nestačím čudovať. Asi som už zabudla, o čom to je. Nateraz to vnímam ako chaos. Len dúfam, že sa to potom zlepší, alebo nie???

  • 30. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
... a havkáme ďalej ...

Eva Fulajtárová

... a havkáme ďalej ...

Mám radosť, že som ich a že všetko, čo patrí k tomuto domu je aj moje. Teda aj oni dvaja, sú moji a ja som ich. Som teda naša Vikinka!!!

  • 24. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
N...o... - konečne!!!

Eva Fulajtárová

N...o... - konečne!!!

Je pravdou, že som častokrát odkázaná v myslení iba sama na seba a že nemám sa s kým o svoje pocity podeliť.Skrátka, som frustovaná, nepochopená.  Následkom toho býva neprimeraná nervozita a reakcie v podobe náhlych prepadákových výskokov na bránku spojených s hlasným brechaním.

  • 24. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Môžem. Som naša Vikinka!

Eva Fulajtárová

Môžem. Som naša Vikinka!

Tak, som už konečne tu. Sľúbila som, že čoskoro prídem, ale nemali sme čas. To moja domáca, a ja ešte všetko neovládam. Síce tá moja pacina dokáže  priblížiť si klávesnicu na zem, ale viac neviem.

  • 18. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu